Z jakich typów reklamy najlepiej skorzystać? Czy najlepiej pamiętać o tradycyjnych reklamach?

Nie ulega wątpliwości, że reklama jest bardzo ważna. Bez najlepszej reklamy nie uda się sprzedać swoich produktów oraz usług. To przy pomocy reklamy także nasza oferta może dotrzeć do grona ewentualnych klientów.


billboardy
Autor: Azchael
Źródło: http://www.flickr.com
Obecnie coraz bardziej znaczny nacisk kładzie się na reklamę online, przede wszystkim, ma to związek ze znacznymi kosztami. Tego rodzaju reklama (odwiedź nas) posiada szerokie grono odbiorców, dzięki temu tego rodzaju reklama jest tak bardzo znana. Niezmiennie jednak wiele firm korzysta z bardziej tradycyjnych form reklamy, jak billboardy. To na pewno widoczne reklamy w każdym z miast, na przykład billboardy Stalowa Wola (źródło artykułu). Istnieje naprawdę wiele różnorodnych modeli reklamy, od omówionego internetu, przez radio lub telewizję i oczywiście gazety - .

Nie można zapominać także o niezwykle istotnym elemencie, jakim jest zewnętrzna reklama, jak wspomniane wcześniej billboardy, z jakich korzysta coraz więcej firm - mniejszych i większych. Możemy je spotkać w każdym z miejsc w Polsce, na przykład reklama Tesco Kalisz. Równie popularne są inne formy tradycyjnej reklamy, jak ulotki czy plakaty. Jest to najbardziej wiekowa forma promocyjna, z której korzysta się od dawna. Jednocześnie jeśli chodzi o billboardy, to najlepiej wiedzieć, iż występuje niekiedy ich za duża gęstość, może powstać wtedy wrażenie przesytu, które może być uciążliwe. Mimo tego jest to niezwykle efektywna forma promocji, z jakiej korzysta coraz więcej przedsiębiorstw. Billboardy są również faktycznie użyteczne, możemy bowiem bardzo łatwo je zmienić na nowe, więc mamy możliwość stworzenia rzeczywiście ciekawych kampanii.


Reklama zewnętrzna
Autor: FaceMePLS
Źródło: http://www.flickr.com
Odbiorcę bez trudności możemy zainteresować poprzez niezbyt długie hasło czy fotografię, obudzić w nim chęć rozpoznania sensu projektu. W przypadku billboardów nieodzowny jest ciekawy przekaz - można zobaczyć tutaj. Potencjalny klient dostrzega plakat jedynie przez krótki moment, nie powinniśmy więc wprowadzać zbytnio wielu haseł i całkowicie nieczytelnego przekazu. Odbiorca posiada tylko kilka chwil, by zapoznać się z tym, co jest ujęte na billboardzie, faktycznie więc bardziej korzystne będzie proste i zrozumiałe hasło. Taki przekaz będzie na pewno najbardziej efektywny.